Texnologiya 15:20 17.02.2023

YouTube-un istefa verən baş direktoru kimdir və bundan sonra nə işlə məşğul olacaq?

YouTube-un CEO-su Suzan Voyçitski (Susan Wojcicki) doqquz illik Google-un video bölməsinin rəhbərliyindən sonra vəzifəsini tərk edir.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə Bloomberg yazır.

Suzan Voyçitski bloqunda ailə, sağlamlıq və şəxsi layihələrə diqqət yetirərək "yeni bir fəsil açmağı" planlaşdırdığını qeyd edib.

O, həmçinin Google və ana şirkət Alphabet Inc-də məsləhətçi kimi fəaliyyət göstərəcək.

O, idarə heyətini Google-da YouTube-un məhsulları və siyasətlərinə cavabdeh olan başqa bir köhnə işçisi olan müavini Neil Mohana təhvil verir.

"Mənim üçün uyğun vaxtdır və mən bunu edə biləcəyimi hiss edirəm, çünki YouTube-da inanılmaz liderlik komandamız var", - Suzan Voyçitski yazıb.

Sentyabr ayında YouTube öz Shorts xidmətinə həsr olunmuş canlı yayıma ev sahibliyi edib. Voyçitski sağlamlıq problemlərini əsas gətirərək canlı yayımda video zəng vasitəsilə iştirak edib. Şirkət əlavə şərh verməkdən imtina edib.

54 yaşlı Voyçitski Google-un ən yaşlı işçilərindən və Silikon Vadisinin ən məşhur qadın idarəçilərindən biridir. O, qarajını şirkətin təsisçilərinə borc verdikdən sonra marketinq meneceri kimi işləməyə başlayıb və YouTube-a qoşulmazdan əvvəl 2014-cü ildə Google-un reklam biznesində yüksək səviyyələrə yüksəlib”, - Bloomberg xatırladır.

O, Google-un iki möhtəşəm satınalmasında iştirak edib: 2006-cı ildə şirkət YouTube-u və növbəti il reklam texnologiyası şirkəti DoubleClick-i alıb.

Voyçitski uzun illər Google-un displey reklamına rəhbərlik edib, axtarışdan sonra onu ikinci dərəcəli gəlir axınına çevirib və Google-un əhatə dairəsini, məsələn, daha sərfəli, lakin tənzimləyicilər üçün daha səliqəli olan hədəfli reklamlara genişləndirib.

Google-da Voyçitski daha çox şirkətin qurucuları Larri Peyc və Sergey Brin ilə şəxsi əlaqələri olan bir neçə məmurdan biri kimi tanınıb və bu, ona böyüyən texnoloji nəhəngin daxilində əhəmiyyətli təsir gücü bağışlayıb.

Shakti Capital-ın qurucusu və Google-da keçmiş həmkarı Keval Desai "O, mövqeyinin təklif etdiyindən daha çox təsirə malik bir insan idi", - deyib.
2014-cü ilin əvvəlində Google-un o vaxtkı CEO-su Peyc uzun illər davam edən pis nəticələrdən sonra Voyçitskiyə YouTube-a rəhbərlik etməyi tapşırıb. Demək olar ki, on ilə yaxındır, YouTube sürətlə inkişaf edir, lakin heç vaxt gəlirli ola bilməyib.

Voyçitski diqqətini YouTube-un yaradıcılarını və onun media şirkətləri ilə əlaqələrini stimullaşdırmaqla TV reklam bazarına meydan oxumağa yönəldib.

"Onun rəhbərliyi altında YouTube Netflix və Amazon ilə YouTube yaradıcılarının iştirakıyla orijinal şoularla rəqabət aparmaq üçün bir proqram başladıb. Sonunda bu proqram da uğursuz olub. Bununla belə, Voyçitski çoxlu YouTube video yaradıcılarıyla daha sıx əlaqələr qurmağı bacarıb”, - agentlik yazır.

Uzun illərdir YouTube-da işləyən Underscore Talent-in həmtəsisçisi Den Vayneşteyn deyib: "O, onları danışığa cəlb edə bildi". O, Voyçitskini YouTube-u "saf mühəndislik texnoloji platformasından bu termindən istifadə etmələrindən asılı olmayaraq media şirkətinə bənzər bir şeyə çevirən adam" kimi təsvir edib.

Donald Trampın prezidentliyi dövründə platforma ekstremizm, dezinformasiya, uşaqların təhlükəsizliyi və məşhurların qeyri-münasib davranışı ilə bağlı problemlərlə mübarizə aparıb. 2017-ci ildə əsas reklamçılar bir neçə dəfə YouTube-u boykot ediblər.

Bəzi tənqidçilər, o cümlədən keçmiş işçilər, Voyçitskini bu problemləri həll etmək üçün çox ləng hərəkət etməkdə günahlandırıblar.

YouTube Facebook-un siyasi hücumundan yayınsa da, video platforma müəllif hüququ və məsuliyyətlə bağlı artan tənzimləmə problemləri ilə üzləşir - YouTube-un cihadçı kontentlə işləməsi internetin necə işlədiyini yenidən yaza biləcək Ali Məhkəmənin masasında olan əsas işlərindəndir.

Alpər